Kako deluje

Kaj je Vivre in kako deluje?
Vivre je internetni prodajalec pohištva, dekoracij ter dodatkov za dom in prosti čas. Vivre združuje prodajne kampanje, ki potečejo v parih dneh z izdelki, ki so vedno na voljo na spletni strani, da ustvari najboljše nakupovalno doživetje.
Kako se izračuna končna cena naročila?
Skupni znesek naročila je seštevek zneskov vseh proizvodov in cena pošiljanja. V kolikor izberete plačilo po povzetju, se dodatno zaračuna še pristojbina.
Kako lahko plačam?
Plačate lahko ob dostavi izdelkov (gotovina ali kartica, v EUR), preko spleta (storitev PayU), z nakupom s kreditnimi karticami ali nakazilom. Za plačilo po povzetju ob dostavi se doplača. Če izberete denarno nakazilo, imate na voljo 48 ur za plačilo in potrditev plačila morate poslati na kontakt@vivre.si.
Kako in kdaj je dostava?
Datum dostave je odvisen od zaloge in je za vsak izdelek drugačen. Dostava se izvrši preko kurirske službe in je določena znotraj vsakega naročila, kjer se upošteva izdelek z najdaljšim dobavnim rokom.
Koliko časa po odpremi naročila iz Vivre skladišča bo naročilo dostavjeno?
Ko je naročilo odpremljeno iz Vivre skladišča, prejmete elektronsko sporočilo in v parih dneh vas bo kontaktirala kurirska služba (telefon/SMS) o dostavi paketa.
Ali lahko kupim in dobim račun na podjetje?
Da, vse kar morate storiti je da izberete opcijo "DA" pri vprašanju ali želite račun na podjetje, preden oddate naročilo. V kolikor želite račun, omenite to kurirju dostavne službe pri plačilu naročila. Plačilo s kreditno kartico je možno kurirju pri dostavi.
Kako lahko združim več naročil skupaj?
Če imate v kratkem času več naročil (največ 1 dan narazen), se lahko odločite, da jih združite, na tak način jih lahko dostavimo istočasno. Pošljite sporočilo na kontakt@vivre.si in nam sporočite kode naročil, katere želite združiti. Vaše prvotno naročilo bo preklicano, izdelki pa bodo dodani v združeno naročilo, katerega ste sestavili. Na voljo samo v primeru pri plačilu po povzetju.
Ali lahko spremenim dostavo naročila na kasneje?
Naročilu je možno spremeniti dostavo po končnem roku za dostavo, ki je na naročilu. Za prošnjo o kasnejši dostavi, nas prosimo obvestite na kontakt@vivre.si s točno številko naročila.
Kako lahko storniram naročilo?
Naročilo lahko direktno stornirate na vašem računu, ko pritisnite "Prekliči naročilo". Ta opcija je na voljo, v kolikor je naročilo še vedno v Vivre skladišču. Druga možnost za stornacijo naročila je da nam posredujete točno številko naročila na elektronski naslov: kontakt@vivre.si
Kako lahko storniram izdelek iz naročila?
Za stornacijo izdelka iz naročila, je potrebno poslati elektronsko sporočilo na kontakt@vivre.si s številko naročila, ime izdelka ter količino, ki jo želite stornirati. Izdelek je možno stornirati, v kolikor je še vedno v Vivre skladišču.
Kako lahko vrnem izdelek?
Izdelek je možno vrniti v roku 30 dni od datuma, ko je bilo naročilo dostavljeno. Vračilo je brezplačno (vračilo krije Vivre) in je opravljeno preko kurirske službe, na datum, ki ste ga vnesli na vračilu. Če želite začeti vrnitev, obiščite razdelek »Vrnitev« na vrhu pod «Moja naročila« v uporabniškem računu. Opcija Vračilo se odpre samo, v kolikor ste prijavljeni na vaš Vivre račun. Vrednost vrnjenih izdelkov bo vrnjena na vaš bančni račun v 14 dneh. V kolikor niste izpolnili povezave Vračilo, vas prosimo, da preverite, da so bili izdelki vrnjeni na Soseaua Giurgiului, št.321, poštna številka 040667 in nam isti trenutek posreduje elektronsko sporočilo z informacijami o vračilu na kontakt@vivre.si
Koliko časa traja, da dobim vrnjeno kupnino, od vračila?
Kupnina za vračilo bo vrnjena v roku 14 dni od datuma, ko smo bili obveščeni o vračilu izdelka.
Ali lahko spremenim izdelek na oddanem naročilu?
Oddanega naročila ne morete spremenjti. Naročilo morate stornirati in oddati novo naročilo v kolikor želite drug izdelek ali drugo barvo, vendar ne preden ne preverite zaloge izdelkov na Vivre strani.
Ali lahko dodam več izdelkov na oddano naročilo?
Drugih izdelkov ne morete dodati v že narejeno naročilo. Narediti morate novo naročilo in če se datum dobave ujema (zadnji interval je enak ali 1 dan razlika), potem jih lahko združimo.
Kaj narediti,če prejmem poškodovan izdelek?
V primeru, da prejmete poškodovan izdelek, nam prosimo posredujte sliko poškodovanega izdelka na kontakt@vivre.si Zahtevo bo prevzela ekipa Vivre.
Kako spremenim naslov za dostavo?
Za spremembo naslova dostave, ali spremembo telefonske številke, nam morate posredovati elektronsko sporočilo na kontakt@vivre.si z novo tel. Številko ali novim naslovom za dostavo.
Pozabil sem geslo, kaj lahko naredim?
Kliknite na "Prijava"ali na "Ste pozabili geslo?" ali pojdite na https://www.vivre.si/?forgotPassword=true in vpišite vaš email naslov. Novo geslo bo ustvaril sistem in ga poslal na vaš elektronski naslov.
Kje najdem dokumente, povezane z naročilom?
Račun ter ostale dokumente glede naročila (garancijo, navodila ter opis izdelkov) lahko prenesete iz vašega Vivre računa. Pojdite na opcijo "Moja naročila" "Moje naročilo" in na opcijo "Podrobnosti" za vsako naročilo boste našli potrebne dokumente.
Kje na strani lahko najdem izdelke, ki ni več na zalogi?
Zaloga je časovno omejena, vendar se trudimo, da vrnemo izdelke nazaj na stran, glede na zalogo dobaviteljev. Za preverjanje zaloge točno določenega izdelka, pojdite na opcijo"Iskanje"
Ali lahko vrnem več izdelkov v isti pošiljki?
Da, lahko vrnete enega ali več izdelkov iz istega naročila ali drugih naročil, z dostopom do povezave »Vračilo« iz vašega računa. Po izbiri izdelkov in izpolnjevanju celotnega obrazca, kurir vzame izdelke, ki jih je treba vrniti (glede na 30-dnevno obdobje za vračilo) iz enega ali več naročil.

V skladu z novo uredbo EU o varstvu osebnih podatkov (GDPR), o zasebnosti podatkov, se strinjate z uporabo piškotkov za naslednje namene: pravilno delovanje platforme Vivre, merjenje uporabe platforme Vivre, napredne funkcije, kot so priporočeni izdelki in druge vrste funkcij, ki vam bodo omogočile, da vam pokažejo najbolj primerne ponudbe prek različnih tržnih kanalov.