Izdelki

Izdelki Vivre so predstavljeni in se tržijo izključno na spletu.

Kategorije: Izdelki

Glede na dobaviteljeve razpoložljivosti poskušamo na spletno stran vrniti najbolj priljubljene izdelke. Izdelek lahko dodate med “Priljubljeno“ in izberete gumb “Prodano | Obvestite me, ko je na zalogi “, tako da vas bomo preko e-pošte obvestili ob prihodnji ponudbi.

Kategorije: Izdelki

Želeni izdelek najdete tako, da vpišete naziv neposredno v posebno iskalno polje ali pa se pomikate po kategorijah izdelkov iz prikazanega menija. Za natančnejše iskanje lahko uporabite filtre Cena, Stil, Blagovne znamke in Barva.

Kategorije: Izdelki

RRP (priporočena maloprodajna cena) se nanaša na ceno, ki jo priporoči dobavitelj in je prikazana, da bi jo lahko uporabili pri primerjalni oceni cen izdelka.

Kategorije: Izdelki

Podobni izdelki so ključ do uspešnega nakupovanja. Če želeni izdelek ni na voljo, imate možnost izbrati podobne izdelke.
To so alternativne možnosti, ki so del istega nabora izdelkov, kategorij ali blagovnih znamk.

Kategorije: Izdelki

V nakupovalno košarico lahko v enem naročilu dodate 20 različnih izdelkov in za vsakega lahko izberete želeno količino.

Kategorije: Izdelki

Izdelki iz vaše nakupovalne košarice so rezervirani 30 minut. Po 30 minutah so spet na voljo na spletni strani, saj so bili odstranjeni iz nakupovalne košarice. Da ne boste izgubili izdelkov, v katere ste se zaljubili, imate po preteku 30 minut možnost ponovno aktivirati nakupovalno košarico.

Kategorije: Izdelki

Da. Če želite zamenjati izdelek iz že oddanega, vendar ne dostavljenega naročila, nam morate napisati e-mail, v katerem navedete izdelek, ki ga želite izvzeti iz naročila, nato pa morate oddati novo naročilo z novim želenim izdelkom.

Kategorije: Izdelki

Ne, menjava izdelka ni na voljo.

Kategorije: Izdelki

Garancija izdelkov Vivre je v skladu z evropskim zakonom (glej 9.7 Kakovost in garancije).
Potrdilo o skladnosti in navodila za uporabo najdete v računu stranke, pod zavihkom ”Moja naročila” -> ”Prenesite dokumente”.

Kategorije: Izdelki

Če ste prejeli nepopoln izdelek, nas o tem obvestite po e-pošti na [email protected] in navedete številko naročila, prejete izdelke in manjkajoče kose. Lahko nam pošljete nekaj fotografij izdelka in na skici izpostavite manjkajoče kose.
Po nekaj dodatnih pregledih vas bomo z rešitvijo kontaktirali v največ 3–5 delovnih dneh.
Prav tako vas želimo opozoriti, da lahko izdelek brezplačno vrnete v roku največ 30 dni.

Kategorije: Izdelki

Moj račun

Prijavite se lahko z nekaj preprostimi koraki: kliknite povezavo “Prijava“ ter vnesite e-poštni naslov in želeno geslo ali prek svojega Facebook računa z dostopom do “Prijavite se s Facebookom“.

Kategorije: Moj račun

Priporočamo, da si pred oddajo naročila ustvarite Vivre račun. S tem boste imeli stalni dostop do svojih naročil in rokov dostave, odložiti boste lahko rok dobave, kot tudi možnost, da zahtevate brezplačno vračilo izdelkov iz vašega računa, prekličete naročila ali spremenite število naročenih izdelkov ter naslov za dostavo ali si prenesete račune.

Kategorije: Moj račun

Kliknite “Prijava“ in “Ste pozabili svoje geslo?“ ter vnesite e-mail, s katerim ste se prijavili. Sistem bo ustvaril novo geslo in ga poslal na vaš e-poštni naslov.

Kategorije: Moj račun

Če želite izbrisati svoj račun, v skladu z uredbo GDPR, vas prosimo, da pošljete zahtevo za izbris računa/osebnih podatkov na e-naslov [email protected]
Vašo zahtevo bodo čim prej naslovili in rešili naši sodelavci, pristojni za varstvo osebnih podatkov.

Kategorije: Moj račun

Ena točkaje enaka 1 EUR in jo je mogoče uporabiti za nakup izdelkov s spletne strani www.vivre.si. V računu si jih lahko ogledate v zavihku “Vivre točke”.

Kategorije: Moj račun

Točke Vivre imajo veljavnost 12 mesecev in bodo samodejno uporabljene pri vašem naslednjem naročilu. Te kreditne točke lahko pridobite pod naslednjimi pogoji:
– za naročnino na e-novice boste samo enkrat prejeli 6 kreditnih točk Vivre;
– za zaključeno prvo naročilo vsakega prijatelja, ki ga priporočite, boste prejeli 5 kreditnih točk Vivre;
– za nakup izdelkov s spletne strani www.vivre.si boste po plačilu naročila prejeli Vivre točke v vrednosti 1% cene izdelkov.

Kategorije: Moj račun

Ne. Vsak član skupnosti Vivre ima lahko samo en račun. (glej 9.1.4.)

Kategorije: Moj račun

Naročila

Podatke, povezane z dobavnim rokom, najdete na strani vsakega izdelka pod gumbom “Dodajte v košarico”, skupaj z vsemi razpoložljivimi informacijami o posameznem izdelku, vključno z državo porekla. Čas dostave najdete tudi v nakupovalni košarici, preden izpolnite naročilo in po oddaji naročila, v računu stranke, v zavihku “Moja naročila”.
Za dostavo naročila na vaš naslov poskrbi kurirsko podjetje GLS, v roku, ki je določen pri oddaji naročila.

Kategorije: Naročila

Brezplačna dostava velja za naročila, ki presegajo 65 EUR. Za naročila pod 65 EUR, se uporablja standardna pristojbina za dostavo v višini 3 EUR.
Dodatno se zaračuna provizija v znesku 0,99€ v primeru plačila ob povzetju. Plačilo z gotovino po povzetju vključuje dodatno storitev, ki jo opravi kurirska družba.

Kategorije: Naročila

Ko bodo vaši izdelki zapustili skladišče Vivre, boste prejeli obvestilo, v katerem vam bomo sporočili AWB številko paketa, da ga boste lahko spremljali. Poleg tega boste od prevoznika prejeli SMS sporočilo z datumom in predvideno uro dostave paketa.

Kategorije: Naročila

Hitra dostava velja za izdelke, ki so že v našem skladišču in imajo rok dobave največ 5 dni. Želene izdelke lahko poiščete tako, da izberete filter “Hitra dostava”, ki ga najdete pri iskalnem polju.
Pri naročilih, ki vsebujejo tako izdelke s hitro dostavo kot tudi izdelke s standardno dostavo, bo sistem izbral dostavo z več paketi in najprej dostavil naročilo s hitro dostavljivimi izdelki, tisti z daljšim rokom dostave pa bodo dostavljeni kasneje.

Kategorije: Naročila

Želimo, da do vas izdelki pridejo v najboljših pogojih in v najkrajšem možnem času. Tako vam skušamo izdelke poslati takoj, ko prispejo v naše skladišče in se posledično odločimo, da bomo naročilo razdelili na več paketov, odvisno od datumov dostave posameznega izdelka.
Zato je mogoče pakete prejeti na različne dni, odvisno od trenutka, ko izdelki zapustijo naše skladišče, oziroma od tega, kako jih upravlja kurirska družba. Transportna pristojbina ostane nespremenjena, prvotno navedena, ob oddaji naročila.

Kategorije: Naročila

Če se vaš naslov za dostavo nahaja na območju, ki je težko dostopno, vas bo prevoznik poklical, da uredi prevzem pošiljke iz ustreznejšega območja, brez doplačila.

Kategorije: Naročila

Glede na to, da podjetja za dostavo imajo samo enega prevoznika na vsak dostavni avtomobil, bo morda potreboval vašo pomoč pri ravnanju z velikimi izdelki.

Kategorije: Naročila

Da. Oddate lahko naročila z načinom plačila ob dostavi v višini največ 325 EUR.
Za ta naročila boste plačali 0,99 EUR pristojbine, ker plačilo ob prevzemu izdelkov pomeni dodatno storitev, ki jo opravi prevoznik.

Kategorije: Naročila

Naročilo lahko prejme status “Napaka pri plačilu” v naslednjih situacijah:
– potekel je čas za vnos kode, ki ste jo prejeli prek SMS-a za spletno plačilo s kreditno kartico;
– na kreditni kartici, ki ste jo uporabili, ni dovolj sredstev za uspešno izvedbo transakcije ali pa je z banko, s katero sodelujete, določen limit plačila;
– imate omejitev na plačila po povzetju, zato lahko oddate samo predplačilne naloge;
– pred zaključkom naročila ste dostopali do strani “Nazaj”.
– če se znajdete v katerikoli od zgornjih situacij, lahko ponovite naročilo znotraj razpoložljivih zalog.
Lahko nas tudi uradno obvestite na e-poštni naslov [email protected], da lahko znova aktiviramo naročilo z bančnim nakazilom ali s plačilom ob dostavi, do 325 EUR.

Kategorije: Naročila

Način plačila lahko spremenite tako, da nam pošljete e-poštno sporočilo z zahtevo na [email protected], v katerem navedete številko naročila in način plačila, ki ga želite uporabiti, kot sledi:
– za naročila, plačana prek spleta s kreditno kartico, kjer ste prejeli obvestilo “Napaka pri plačilu”, lahko izberete plačilo z gotovino ob dostavi ali bančno nakazilo;
– za naročila, plačana s kreditno kartico, lahko izberete način plačila z bančnim nakazilom;
– za bančne naloge, ki niso plačani, lahko izberete gotovinsko plačilo ob dostavi, v kolikor je znesek naročila nižji od 325 EUR;
– za naročila s plačilom po povzetju lahko izberete plačilo z bančnim nakazilom, kjer bo odstranjena zaračunana pristojbina 0.99 EUR.

Kategorije: Naročila

Odpiranje pošiljke ob dostavi je dovoljeno, če paket dostavi prevoznik GLS.

Kategorije: Naročila

Brez skrbi! Paket bomo preverili skupaj z našimi partnerji za dostavo. Če je bilo vaše naročilo oddano nepopolno, lahko težavo sporočite v elektronskem sporočilu na [email protected], v katerem navedete številko naročila in AWB številko dostave, mi pa bomo opravili vse potrebne preglede.

Kategorije: Naročila

Ne. Izdelki, ki jih prodajamo, so predstavljeni izključno na spletni strani.

Kategorije: Naročila

Plačilo po povzetju ni možno za naročila v vrednosti več kot 325 EUR. Če ste imeli dve naročili, ki ju niste sprejeli, bo sistem avtomatično blokiral dostavo in boste imeli možnost plačila samo vnaprej (plačilo s kreditno kartico ali plačilo z bančnim nakazilom).
V kolikor želite spremeniti to situacijo, je potrebno, da vnaprej plačate vsaj dve naročili. Nato bomo znova analizirali vaš račun in imeli boste možnost izbrati tudi plačilo po povzetju.(glej 9.1 Dostop do storitve)

Kategorije: Naročila

Plačilo

Načini plačila, s katerimi lahko plačate naročilo, so:
Plačilo po povzetju, z gotovino ali s kartico (v EUR, v celoti, ob dostavi paketa kurirskega agenta z doplačilom dodatne provizije 0.99 EUR);
Plačilo preko spleta s kartico Visa ali MasterCard (izključno prek PayU S.A.);
Plačilo preko banke s plačilnim nalogom, v roku 48 ur (2 delovna dneva) po oddaji naročil, preko storitve internetnega bančništva ali preko plačilnega naloga.
V kolikor izberete to plačilno sredstvo, pošljite dokazilo o plačilu preko e-pošte na [email protected]

Kategorije: Plačilo

Plačilo v obrokih ni na voljo.

Kategorije: Plačilo

Računi so na voljo v Vivre uporabniškem računu, v zavihku “Moja naročila” – Podrobnosti, kjer jih lahko prenesete in natisnete.

Kategorije: Plačilo

Seveda. Pred zaključkom naročila označite “DA” ali “NE”, ko vas sistem vpraša “Želite račun na ime podjetja?”. Če ste to pozabili označiti, nam lahko pišete na [email protected] in pomagali vam bomo urediti račun s podatki podjetja, ampak ne kasneje od 18. v mesecu. (glej 9.2.6 Splošni pogoji poslovanja)

Kategorije: Plačilo

Vračilo

Izdelek lahko brezplačno vrnete neposredno z vašega uporabniškega računa, tako da odprete zavihek “Vračilo”, izberete izdelke s prikazanega seznama in izpolnite spletni obrazec za vračilo.
Ko sprovedete postopek, vas bo poklical predstavnik kurirske družbe GLS za prevzem paketa.
Vrnjeno blago naj bo poslano pakirano v trdnem paketu, da se prepreči škoda, na naslov: Soseaua Giurgiului nr. 321, sektor 4, Bucuresti.
Podatki morajo biti pravilni, tako da se njihova obdelava in plačilo izvedeta pravočasno.
Za izdelke, na katerih so bili izvedeni nepooblaščeni posegi, tiste, ki kažejo sledi obrabe ali prekomerne uporabe, praske, napake, udarnine, mehanske ali električne udarce in tiste, ki jim primanjkuje delov, si pridržuje pravico, da jih ne sprejmemo.

Kategorije: Vračilo

Da bi zagotovili, da naši izdelki varno prispejo, je potrebno izpolniti obrazec namenjen za vračilo. Na ta način lahko sledimo procesu izdelkov do skladišča in njihovi obdelavi.
Vračilo izdelkov je možno tudi na drugačen način, kot ga ponuja Vivre, vendar v celoti na vašo odgovornost in stroške.

Kategorije: Vračilo

Da. Vračilo je brezplačno (prevoz v celoti krije Vivre).

Kategorije: Vračilo

Vsak izdelek lahko brezplačno vrnete v največ 30 dneh od datuma dostave paketa.

Kategorije: Vračilo

Izdelkov, kot so spodnje perilo, kopalke ali kozmetika, ni mogoče vrniti, saj lahko ogrozijo zdravje potrošnikov, če niso bili zaprti.

Kategorije: Vračilo

Vrednost vrnjenih izdelkov bo v največ 14 dneh nakazana na navedeni bančni račun.

Kategorije: Vračilo

Load More

Na Vivre.si