Izdelki

Izdelki Vivre so predstavljeni in se tržijo izključno na spletu.

Kategorije: Izdelki

Glede na dobaviteljeve razpoložljivosti poskušamo na spletno stran vrniti najbolj priljubljene izdelke. Izdelek lahko dodate med “Priljubljeno“ in izberete gumb “Prodano | Obvestite me, ko je na zalogi “, tako da vas bomo preko e-pošte obvestili ob prihodnji ponudbi.

Kategorije: Izdelki

Želeni izdelek najdete tako, da vpišete naziv neposredno v posebno iskalno polje ali pa se pomikate po kategorijah izdelkov iz prikazanega menija. Za natančnejše iskanje lahko uporabite filtre Cena, Stil, Blagovne znamke in Barva.

Za filter za izbiro izdelkov glede na dobavitelje/partnerje se vrstni red prikaza dobaviteljev/partnerjev na seznamu samodejno določi glede na število izdelkov, ki jih ima dobavitelj/partner v izbrani kategoriji/brskanju.

Kategorije: Izdelki

RRP (priporočena maloprodajna cena) se nanaša na ceno, ki jo priporoči dobavitelj in je prikazana, da bi jo lahko uporabili pri primerjalni oceni cen izdelka.

Kategorije: Izdelki

Če je določen izdelek označen z imenom trenutne kampanje, ki jo izvaja podjetje Vivre (na primer z oznako Black Sale), to pomeni, da je izdelek del kampanje in se prodaja po promocijski ceni v celotnem obdobju kampanje.

Kategorije: Izdelki

Podobni izdelki so ključ do uspešnega nakupovanja. Če želeni izdelek ni na voljo, imate možnost izbrati podobne izdelke.
To so alternativne možnosti, ki so del istega nabora izdelkov, kategorij ali blagovnih znamk.

Kategorije: Izdelki

V nakupovalno košarico lahko v enem naročilu dodate 20 različnih izdelkov in za vsakega lahko izberete želeno količino.

Kategorije: Izdelki

Izdelki iz vaše nakupovalne košarice so rezervirani 30 minut. Po 30 minutah so spet na voljo na spletni strani, saj so bili odstranjeni iz nakupovalne košarice. Da ne boste izgubili izdelkov, v katere ste se zaljubili, imate po preteku 30 minut možnost ponovno aktivirati nakupovalno košarico.

Kategorije: Izdelki

Da. Če želite zamenjati izdelek iz že oddanega, vendar ne dostavljenega naročila, nam morate napisati e-mail, v katerem navedete izdelek, ki ga želite izvzeti iz naročila, nato pa morate oddati novo naročilo z novim želenim izdelkom.

Kategorije: Izdelki

Ne, menjava izdelka ni na voljo.

Kategorije: Izdelki

Garancija izdelkov Vivre je v skladu z evropskim zakonom (glej 9.7 Kakovost in garancije).
Potrdilo o skladnosti in navodila za uporabo najdete v računu stranke, pod zavihkom ”Moja naročila” -> ”Prenesite dokumente”.

Kategorije: Izdelki

Če ste prejeli nepopoln izdelek, nas o tem obvestite po e-pošti na [email protected] in navedete številko naročila, prejete izdelke in manjkajoče kose. Lahko nam pošljete nekaj fotografij izdelka in na skici izpostavite manjkajoče kose.
Po nekaj dodatnih pregledih vas bomo z rešitvijo kontaktirali v največ 3–5 delovnih dneh.
Prav tako vas želimo opozoriti, da lahko izdelek brezplačno vrnete v roku največ 14 dni.

Kategorije: Izdelki

Moj račun

Prijavite se lahko z nekaj preprostimi koraki: kliknite povezavo “Prijava“ ter vnesite e-poštni naslov in želeno geslo ali prek svojega Facebook računa z dostopom do “Prijavite se s Facebookom“.

Kategorije: Moj račun

Priporočamo, da si pred oddajo naročila ustvarite Vivre račun. S tem boste imeli stalni dostop do svojih naročil in rokov dostave, odložiti boste lahko rok dobave, kot tudi možnost, da zahtevate brezplačno vračilo izdelkov iz vašega računa, prekličete naročila ali spremenite število naročenih izdelkov ter naslov za dostavo ali si prenesete račune.

Kategorije: Moj račun

Kliknite “Prijava“ in “Ste pozabili svoje geslo?“ ter vnesite e-mail, s katerim ste se prijavili. Sistem bo ustvaril novo geslo in ga poslal na vaš e-poštni naslov.

Kategorije: Moj račun

Če želite izbrisati svoj račun, v skladu z uredbo GDPR, vas prosimo, da pošljete zahtevo za izbris računa/osebnih podatkov na e-naslov [email protected].
Vašo zahtevo bodo čim prej naslovili in rešili naši sodelavci, pristojni za varstvo osebnih podatkov.

Kategorije: Moj račun

Točke Vivre imajo veljavnost 3 mesece in bodo samodejno uporabljene pri vašem naslednjem naročilu. Te kreditne točke lahko pridobite pod naslednjimi pogoji:
– za naročnino na e-novice boste samo enkrat prejeli 10 kreditnih točk Vivre;
– za zaključeno prvo naročilo vsakega prijatelja, ki ga priporočite, boste prejeli 10 kreditnih točk Vivre;
– za nakup izdelkov s spletne strani www.vivre.si boste po plačilu naročila prejeli Vivre točke v vrednosti 3% cene izdelkov.

Točke Vivre se dodelijo tudi za izdelke, ki jih prodajajo in dostavljajo naši partnerji Vivre Marketplace, vendar jih je mogoče uporabiti samo pri nakupu izdelkov, ki jih prodaja in dobavlja Vivre.

Točke lahko predstavljajo do 30% vrednosti naročila.

Kategorije: Moj račun

Ne. Vsak član skupnosti Vivre ima lahko samo en račun. (glej 9.1.4.)

Kategorije: Moj račun

Naročila

Podatke, povezane z dobavnim rokom, najdete na strani vsakega izdelka pod gumbom “Dodajte v košarico”, skupaj z vsemi razpoložljivimi informacijami o posameznem izdelku, vključno z državo porekla. Čas dostave najdete tudi v nakupovalni košarici, preden izpolnite naročilo in po oddaji naročila, v računu stranke, v zavihku “Moja naročila”.
Za dostavo naročila na vaš naslov poskrbi kurirsko podjetje GLS, v roku, ki je določen pri oddaji naročila.
Izdelke, ki jih prodajajo naši partnerji iz Vivre Marketplace, dostavljajo izključno hitre kurirske družbe, s katerimi imajo sklenjene pogodbe.

Kategorije: Naročila

Dostava je brezplačna za naročila, ki so plačana z akontacijo (spletno plačilo z bančno kartico ali bančnim nakazilom) in vključujejo izdelke prodajalca Vivre Deco. Če izberete plačilo po povzetju, je strošek vračila prikazan v nakupovalni košarici in lahko razlikujejo glede na kupljene izdelke. Plačilo po povzetju vključuje dodatno storitev kurirske službe.

Stroški dostave za naročila, ki vsebujejo izdelke, ki jih prodajajo in dostavljajo naši partnerji Vivre Marketplace, so prikazani v vaši nakupovalni košarici, preden zaključite naročilo.

Kategorije: Naročila

Ko bodo vaši izdelki zapustili skladišče Vivre, boste prejeli obvestilo, v katerem vam bomo sporočili AWB številko paketa, da ga boste lahko spremljali. Poleg tega boste od prevoznika prejeli SMS sporočilo z datumom in predvideno uro dostave paketa.

Kategorije: Naročila

Hitra dostava velja za izdelke, ki so že v našem skladišču in imajo rok dobave največ 5 dni. Želene izdelke lahko poiščete tako, da izberete filter “Hitra dostava”, ki ga najdete pri iskalnem polju.
Pri naročilih, ki vsebujejo tako izdelke s hitro dostavo kot tudi izdelke s standardno dostavo, bo sistem izbral dostavo z več paketi in najprej dostavil naročilo s hitro dostavljivimi izdelki, tisti z daljšim rokom dostave pa bodo dostavljeni kasneje.

Kategorije: Naročila

Želimo, da do vas izdelki pridejo v najboljših pogojih in v najkrajšem možnem času. Tako vam skušamo izdelke poslati takoj, ko prispejo v naše skladišče in se posledično odločimo, da bomo naročilo razdelili na več paketov, odvisno od datumov dostave posameznega izdelka.
Zato je mogoče pakete prejeti na različne dni, odvisno od trenutka, ko izdelki zapustijo naše skladišče, oziroma od tega, kako jih upravlja kurirska družba. Transportna pristojbina ostane nespremenjena, prvotno navedena, ob oddaji naročila.

Kategorije: Naročila

Če se vaš naslov za dostavo nahaja na območju, ki je težko dostopno, vas bo prevoznik poklical, da uredi prevzem pošiljke iz ustreznejšega območja, brez doplačila.

Kategorije: Naročila

Glede na to, da podjetja za dostavo imajo samo enega prevoznika na vsak dostavni avtomobil, bo morda potreboval vašo pomoč pri ravnanju z velikimi izdelki.

Kategorije: Naročila

Da. Naročila lahko oddate s plačilom ob dostavi, do 650 EUR.
Možnost plačila po povzetju se zaračunava s poštnino v višini 3,99 EUR, ker plačilo ob prevzemu izdelkov pomeni dodatno storitev, ki jo opravi prevoznik.

Kategorije: Naročila

Naročilo lahko prejme status “Napaka pri plačilu” v naslednjih situacijah:
– potekel je čas za vnos kode, ki ste jo prejeli prek SMS-a za spletno plačilo s kreditno kartico;
– na kreditni kartici, ki ste jo uporabili, ni dovolj sredstev za uspešno izvedbo transakcije ali pa je z banko, s katero sodelujete, določen limit plačila;
– imate omejitev na plačila po povzetju, zato lahko oddate samo predplačilne naloge;
– pred zaključkom naročila ste dostopali do strani “Nazaj”.
– če se znajdete v katerikoli od zgornjih situacij, lahko ponovite naročilo znotraj razpoložljivih zalog.
Lahko nas tudi uradno obvestite na e-poštni naslov [email protected], da lahko znova aktiviramo naročilo z bančnim nakazilom ali s plačilom ob dostavi, do 325 EUR.

Kategorije: Naročila

Način plačila lahko spremenite tako, da nam svojo zahtevo sporočite po e-pošti na [email protected], pri čemer navedete številko naročila in želeni način plačila, kot sledi:
– za spletno plačilo s kreditno kartico, ki je prejela status »napaka pri plačilu«, lahko izberete plačilo po povzetju ali z bančnim nakazilom;
– za naročila, plačana s kreditno kartico, lahko izberete način plačila z bančnim nakazilom;
– za neplačana naročila z bančnim nakazilom lahko izberete gotovinsko plačilo po povzetju, do 650 EUR;
– za naročila s plačilom po povzetju lahko izberete način plačila z bančnim nakazilom, pri katerem bo provizija za plačilo z gotovino v višini 3,99 EUR odstranjena, če naročilo presega 100 EUR.

Kategorije: Naročila

Odpiranje pošiljke ob dostavi je dovoljeno, če paket dostavi prevoznik GLS.

Kategorije: Naročila

Brez skrbi! Paket bomo preverili skupaj z našimi partnerji za dostavo. Če je bilo vaše naročilo oddano nepopolno, lahko težavo sporočite v elektronskem sporočilu na [email protected], v katerem navedete številko naročila in AWB številko dostave, mi pa bomo opravili vse potrebne preglede.

Kategorije: Naročila

Pomembno je, da po prejemu paketa, le tega preverite in nas v 48 urah obvestite o kakršni koli neskladnosti, da bomo skupaj rešili problem.

Kategorije: Naročila

Ne. Izdelki, ki jih prodajamo, so predstavljeni izključno na spletni strani.

Kategorije: Naročila

Plačilo po povzetju ni možno za naročila v vrednosti več kot 325 EUR. Če ste imeli dve naročili, ki ju niste sprejeli, bo sistem avtomatično blokiral dostavo in boste imeli možnost plačila samo vnaprej (plačilo s kreditno kartico ali plačilo z bančnim nakazilom).
V kolikor želite spremeniti to situacijo, je potrebno, da vnaprej plačate vsaj dve naročili. Nato bomo znova analizirali vaš račun in imeli boste možnost izbrati tudi plačilo po povzetju.(glej 9.1 Dostop do storitve).
Nekateri partnerji družbe Vivre Marketplace sprejemajo samo predplačila, opravljena s kartico preko spleta. Druge možnosti plačil ne bodo na voljo za izdelke, ki jih prodajo in dostavijo ti partnerji.

Kategorije: Naročila

Plačilo

Plačilo v obrokih ni na voljo.

Kategorije: Plačilo

Računi so na voljo v Vivre uporabniškem računu, v zavihku “Moja naročila” – Podrobnosti, kjer jih lahko prenesete in natisnete. Dokumente v zvezi z izdelki, kupljenimi pri naših partnerjih Vivre Marketplace (račun, garancijsko potrdilo za izdelke z dolgotrajno uporabo, itd.), dostavi naš partner skupaj z naročenimi izdelki.

Kategorije: Plačilo

Seveda. Pred zaključkom naročila označite “DA” ali “NE”, ko vas sistem vpraša “Želite račun na ime podjetja?”. Če ste to pozabili označiti, nam lahko pišete na [email protected] in pomagali vam bomo urediti račun s podatki podjetja, ampak ne kasneje od 18. v mesecu. (glej 9.2.6 Splošni pogoji poslovanja)

Kategorije: Plačilo

Vračilo

Izdelek imate možnost vrniti v 14 dneh od dneva dostave naročila, neposredno z vašega računa stranke, z dostopom do razdelka »Vračilo«, z izbiro ustreznih izdelkov s prikazanega seznama in izpolnitvijo spletnega obrazca za vračilo.
Ko sprovedete postopek, vas bo poklical predstavnik kurirske družbe GLS za prevzem paketa.
Vrnjeno blago naj bo poslano pakirano v trdnem paketu, da se prepreči škoda, na naslov: Soseaua Giurgiului nr. 321, sektor 4, Bucuresti.
Podatki morajo biti pravilni, tako da se njihova obdelava in plačilo izvedeta pravočasno.
Za izdelke, na katerih so bili izvedeni nepooblaščeni posegi, tiste, ki kažejo sledi obrabe ali prekomerne uporabe, praske, napake, udarnine, mehanske ali električne udarce in tiste, ki jim primanjkuje delov, si pridržuje pravico, da jih ne sprejmemo.
V primeru izdelkov, ki jih prodaja in dostavlja Vivre Deco, naročnik krije stroške dostave za vrnjene izdelke, ki si jih lahko ogledate v računu stranke in se lahko razlikujejo glede na število, velikost in/ali težo vrnjenih izdelkov. Partnerji Vivre Marketplace lahko ponudijo kritje stroškov dostave za vrnjene izdelke (ne glede na razlog za vračilo, razen v primerih zlorabe) v skladu z lastno politiko vračila. Pogoji vračila so predstavljeni na strani partnerja, v razdelku Vračilo in garancija, do katerega lahko dostopate s klikom na ime partnerja na strani izdelka, ki ga želite vrniti.
Prevzem vračila in organizacijo prevoza upravlja partner skupaj s kurirsko družbo, s katero ima sklenjeno pogodbo.

Kategorije: Vračilo

Da bi zagotovili, da naši izdelki varno prispejo, je potrebno izpolniti obrazec namenjen za vračilo. Na ta način lahko sledimo procesu izdelkov do skladišča in njihovi obdelavi.
Vračilo izdelkov je možno tudi na drugačen način, kot ga ponuja Vivre, vendar v celoti na vašo odgovornost in stroške.

Kategorije: Vračilo

Vsak izdelek lahko vrnete v največ 14 dneh od dneva njegovega prejema.

Kategorije: Vračilo

Izdelkov, kot so spodnje perilo, kopalke ali kozmetika, ni mogoče vrniti, saj lahko ogrozijo zdravje potrošnikov, če niso bili zaprti.

Kategorije: Vračilo

Vrednost vrnjenih izdelkov bo v največ 14 dneh nakazana na navedeni bančni račun.

Kategorije: Vračilo

Load More

Na Vivre.si