Izdelki
Izdelki Vivre so predstavljeni in se tržijo izključno na spletu.
Glede na dobaviteljeve razpoložljivosti poskušamo na spletno stran vrniti najbolj priljubljene izdelke. Izdelek lahko dodate med “Priljubljeno“ in izberete gumb “Prodano | Obvestite me, ko je na zalogi “, tako da vas bomo preko e-pošte obvestili ob prihodnji ponudbi.
Želeni izdelek najdete tako, da vpišete naziv neposredno v posebno iskalno polje ali pa se pomikate po kategorijah izdelkov iz prikazanega menija. Za natančnejše iskanje lahko uporabite filtre Cena, Stil, Blagovne znamke in Barva.
Za filter za izbiro izdelkov glede na dobavitelje/partnerje se vrstni red prikaza dobaviteljev/partnerjev na seznamu samodejno določi glede na število izdelkov, ki jih ima dobavitelj/partner v izbrani kategoriji/brskanju.
RRP (priporočena maloprodajna cena) se nanaša na ceno, ki jo priporoči dobavitelj in je prikazana, da bi jo lahko uporabili pri primerjalni oceni cen izdelka.
Če je določen izdelek označen z imenom trenutne kampanje, ki jo izvaja podjetje Vivre (na primer z oznako Black Sale), to pomeni, da je izdelek del kampanje in se prodaja po promocijski ceni v celotnem obdobju kampanje.
Podobni izdelki so ključ do uspešnega nakupovanja. Če želeni izdelek ni na voljo, imate možnost izbrati podobne izdelke.
To so alternativne možnosti, ki so del istega nabora izdelkov, kategorij ali blagovnih znamk.
V nakupovalno košarico lahko v enem naročilu dodate 20 različnih izdelkov in za vsakega lahko izberete želeno količino.
Izdelki iz vaše nakupovalne košarice so rezervirani 30 minut. Po 30 minutah so spet na voljo na spletni strani, saj so bili odstranjeni iz nakupovalne košarice. Da ne boste izgubili izdelkov, v katere ste se zaljubili, imate po preteku 30 minut možnost ponovno aktivirati nakupovalno košarico.
Da. Če želite zamenjati izdelek iz že oddanega, vendar ne dostavljenega naročila, nam morate napisati e-mail, v katerem navedete izdelek, ki ga želite izvzeti iz naročila, nato pa morate oddati novo naročilo z novim želenim izdelkom.
Ne, menjava izdelka ni na voljo.
Garancija izdelkov Vivre je v skladu z evropskim zakonom (glej 9.7 Kakovost in garancije).
Potrdilo o skladnosti in navodila za uporabo najdete v računu stranke, pod zavihkom ”Moja naročila” -> ”Prenesite dokumente”.
Če ste prejeli nepopoln izdelek, nas o tem obvestite po e-pošti na [email protected] in navedete številko naročila, prejete izdelke in manjkajoče kose. Lahko nam pošljete nekaj fotografij izdelka in na skici izpostavite manjkajoče kose.
Po nekaj dodatnih pregledih vas bomo z rešitvijo kontaktirali v največ 3–5 delovnih dneh.
Prav tako vas želimo opozoriti, da lahko izdelek brezplačno vrnete v roku največ 14 dni.