Naročila
Podatke, povezane z dobavnim rokom, najdete na strani vsakega izdelka pod gumbom “Dodajte v košarico”, skupaj z vsemi razpoložljivimi informacijami o posameznem izdelku, vključno z državo porekla. Čas dostave najdete tudi v nakupovalni košarici, preden izpolnite naročilo in po oddaji naročila, v računu stranke, v zavihku “Moja naročila”.
Za dostavo naročila na vaš naslov poskrbi kurirsko podjetje GLS, v roku, ki je določen pri oddaji naročila.
Izdelke, ki jih prodajajo naši partnerji iz Vivre Marketplace, dostavljajo izključno hitre kurirske družbe, s katerimi imajo sklenjene pogodbe.
Dostava je brezplačna za naročila, ki so plačana z akontacijo (spletno plačilo z bančno kartico ali bančnim nakazilom) in vključujejo izdelke prodajalca Vivre Deco. Če izberete plačilo po povzetju, je strošek vračila prikazan v nakupovalni košarici in lahko razlikujejo glede na kupljene izdelke. Plačilo po povzetju vključuje dodatno storitev kurirske službe.
Stroški dostave za naročila, ki vsebujejo izdelke, ki jih prodajajo in dostavljajo naši partnerji Vivre Marketplace, so prikazani v vaši nakupovalni košarici, preden zaključite naročilo.
Ko bodo vaši izdelki zapustili skladišče Vivre, boste prejeli obvestilo, v katerem vam bomo sporočili AWB številko paketa, da ga boste lahko spremljali. Poleg tega boste od prevoznika prejeli SMS sporočilo z datumom in predvideno uro dostave paketa.
Hitra dostava velja za izdelke, ki so že v našem skladišču in imajo rok dobave največ 5 dni. Želene izdelke lahko poiščete tako, da izberete filter “Hitra dostava”, ki ga najdete pri iskalnem polju.
Pri naročilih, ki vsebujejo tako izdelke s hitro dostavo kot tudi izdelke s standardno dostavo, bo sistem izbral dostavo z več paketi in najprej dostavil naročilo s hitro dostavljivimi izdelki, tisti z daljšim rokom dostave pa bodo dostavljeni kasneje.
Želimo, da do vas izdelki pridejo v najboljših pogojih in v najkrajšem možnem času. Tako vam skušamo izdelke poslati takoj, ko prispejo v naše skladišče in se posledično odločimo, da bomo naročilo razdelili na več paketov, odvisno od datumov dostave posameznega izdelka.
Zato je mogoče pakete prejeti na različne dni, odvisno od trenutka, ko izdelki zapustijo naše skladišče, oziroma od tega, kako jih upravlja kurirska družba. Transportna pristojbina ostane nespremenjena, prvotno navedena, ob oddaji naročila.
Če se vaš naslov za dostavo nahaja na območju, ki je težko dostopno, vas bo prevoznik poklical, da uredi prevzem pošiljke iz ustreznejšega območja, brez doplačila.
Glede na to, da podjetja za dostavo imajo samo enega prevoznika na vsak dostavni avtomobil, bo morda potreboval vašo pomoč pri ravnanju z velikimi izdelki.
Da. Naročila lahko oddate s plačilom ob dostavi, do 650 EUR.
Možnost plačila po povzetju se zaračunava s poštnino v višini 3,99 EUR, ker plačilo ob prevzemu izdelkov pomeni dodatno storitev, ki jo opravi prevoznik.
Naročilo lahko prejme status “Napaka pri plačilu” v naslednjih situacijah:
– potekel je čas za vnos kode, ki ste jo prejeli prek SMS-a za spletno plačilo s kreditno kartico;
– na kreditni kartici, ki ste jo uporabili, ni dovolj sredstev za uspešno izvedbo transakcije ali pa je z banko, s katero sodelujete, določen limit plačila;
– imate omejitev na plačila po povzetju, zato lahko oddate samo predplačilne naloge;
– pred zaključkom naročila ste dostopali do strani “Nazaj”.
– če se znajdete v katerikoli od zgornjih situacij, lahko ponovite naročilo znotraj razpoložljivih zalog.
Lahko nas tudi uradno obvestite na e-poštni naslov [email protected], da lahko znova aktiviramo naročilo z bančnim nakazilom ali s plačilom ob dostavi, do 325 EUR.
Način plačila lahko spremenite tako, da nam svojo zahtevo sporočite po e-pošti na [email protected], pri čemer navedete številko naročila in želeni način plačila, kot sledi:
– za spletno plačilo s kreditno kartico, ki je prejela status »napaka pri plačilu«, lahko izberete plačilo po povzetju ali z bančnim nakazilom;
– za naročila, plačana s kreditno kartico, lahko izberete način plačila z bančnim nakazilom;
– za neplačana naročila z bančnim nakazilom lahko izberete gotovinsko plačilo po povzetju, do 650 EUR;
– za naročila s plačilom po povzetju lahko izberete način plačila z bančnim nakazilom, pri katerem bo provizija za plačilo z gotovino v višini 3,99 EUR odstranjena, če naročilo presega 100 EUR.
Odpiranje pošiljke ob dostavi je dovoljeno, če paket dostavi prevoznik GLS.
Brez skrbi! Paket bomo preverili skupaj z našimi partnerji za dostavo. Če je bilo vaše naročilo oddano nepopolno, lahko težavo sporočite v elektronskem sporočilu na [email protected], v katerem navedete številko naročila in AWB številko dostave, mi pa bomo opravili vse potrebne preglede.
Pomembno je, da po prejemu paketa, le tega preverite in nas v 48 urah obvestite o kakršni koli neskladnosti, da bomo skupaj rešili problem.
Ne. Izdelki, ki jih prodajamo, so predstavljeni izključno na spletni strani.
Plačilo po povzetju ni možno za naročila v vrednosti več kot 325 EUR. Če ste imeli dve naročili, ki ju niste sprejeli, bo sistem avtomatično blokiral dostavo in boste imeli možnost plačila samo vnaprej (plačilo s kreditno kartico ali plačilo z bančnim nakazilom).
V kolikor želite spremeniti to situacijo, je potrebno, da vnaprej plačate vsaj dve naročili. Nato bomo znova analizirali vaš račun in imeli boste možnost izbrati tudi plačilo po povzetju.(glej 9.1 Dostop do storitve).
Nekateri partnerji družbe Vivre Marketplace sprejemajo samo predplačila, opravljena s kartico preko spleta. Druge možnosti plačil ne bodo na voljo za izdelke, ki jih prodajo in dostavijo ti partnerji.