Naročilo lahko prejme status “Napaka pri plačilu” v naslednjih situacijah:
– potekel je čas za vnos kode, ki ste jo prejeli prek SMS-a za spletno plačilo s kreditno kartico;
– na kreditni kartici, ki ste jo uporabili, ni dovolj sredstev za uspešno izvedbo transakcije ali pa je z banko, s katero sodelujete, določen limit plačila;
– imate omejitev na plačila po povzetju, zato lahko oddate samo predplačilne naloge;
– pred zaključkom naročila ste dostopali do strani “Nazaj”.
– če se znajdete v katerikoli od zgornjih situacij, lahko ponovite naročilo znotraj razpoložljivih zalog.
Lahko nas tudi uradno obvestite na e-poštni naslov [email protected], da lahko znova aktiviramo naročilo z bančnim nakazilom ali s plačilom ob dostavi, do 325 EUR.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.