Podobni izdelki
  • + 2 velikosti
  • Na zalogi

Preproga 180x220 cm

138 80
  • + 98 velikosti
  • Na zalogi

Preproga 60x290 cm

74 80
  • + 4 velikosti
  • Na zalogi

Preproga 157x220 cm

111 19
  • + 2 velikosti
  • Na zalogi

Pralna preproga 120x170 cm

73 54
  • + 21 velikosti
  • Na zalogi

Preproga casablanca siva 200x300 cm 200x300 cm

210 34

Preproga My Laos Shape Multi

SKU: 1043827
  • Hitra dostava
41 99 265 44 RRP ?
Prodano
  • Ta izdelek je deležen brezplačne dostave
Opis
Ta preproga z modernim in barvitim dizajnom je idealna za poživitev vsakega prostora.

Lahko se uporablja na ogrevanih tleh.
Specifikacije
Velikost: 80x235 cm (dolžina 235 cm/širina 80 cm)
Teža: 4.9 Kg
Material: poliester, hrbtna stran: bombaž, gostota 2400 g/m², višina niti: 9 mm
Velikost preproge (cm) 80x240
Oblika preproge steza
Izdelki iste blagovne znamke
Izdelki istega prodajalca
Dokumenti
Redno sesanje.
Samo ročno pranje.
Obsession
Obsession je hčerinsko podjetje družinskega podjetja Lalee, ustanovljenega leta 1986. Danes ga vodijo bratje Shikib, Jawid in Walid Lalee iz druge generacije. Uspešni modeli preprog in izkušeno oko za kolekcijo pomenijo, da je skupina podjetij ena največjih v tej panogi v Evropi. Dinamičen nadaljnji razvoj klasičnega afganistanskega blaga do današnjega individualnega sloga je osnova za uspešen poslovni razvoj obeh podjetij. Podpis dolgoletne tradicije in nenehnega nadaljnjega razvoja je viden v vsakem našem unikatnem artiklu. Brata Lalee sta podedovala navdušenje nad zapleteno izdelavo preprog. Kako se preproge vozlajo, popravljajo, perejo in trgujejo, je bilo vedno del lastne identifikacije, izvora in zgodovine družine. Danes se industrija preprog premika bolj, ko je odvisna od vezi med tradicijo in inovativnostjo – zavedajoč se starodavne obrti, se soočajo z nalogo, da izpolnijo zahteve sodobnega življenjskega sloga, katerega zagotovo posedujejo. Ta izziv je postal naša strast!

V skladu z novo uredbo EU o varstvu osebnih podatkov (GDPR), o zasebnosti podatkov, se strinjate z uporabo piškotkov za naslednje namene: pravilno delovanje platforme , merjenje uporabe platforme , napredne funkcije, kot so priporočeni izdelki in druge vrste funkcij, ki vam bodo omogočile, da vam pokažejo najbolj primerne ponudbe prek različnih tržnih kanalov.