Preproga My Mila Kids 60x78 cm

SKU: 1484986
  • Hitra dostava
Dostava:
  • Hitra dostava za 2 kosa.
  • Čas dostave: med 05 Julij - 11 Julij
Prednosti:
  • 0.13 Vivre kreditne točke i
  • Brezplačna dostava po vsej državi za naročila, plačana vnaprej nad 100EUR.
13 99 19 61 RRP ?
Opis
Uporabno na ogrevanih tleh.
Specifikacije
Title
Value
Velikost:
60x78 cm (dolžina 78 cm/širina 60 cm)
Teža:
1.4 Kg
Material:
100% poliester, višina niti: 0.8 cm
Primerno za ogrevana tla
da
Velikost preproge (cm)
60x80
Oblika preproge
asimetrična
Vzorec preproge
potisk
Mnenja
5.00
1 Mnenja
5 Zvezde (1)
4 Zvezde (0)
3 Zvezde (0)
2 Zvezde (0)
1 Zvezda (0)
Dokumenti
Zagotovljena kakovost
Zagotavljamo vam, da je ta izdelek pristen ter da je podjetje Vivre pooblaščeno za prodajo tega izdelka
Navodila
Redno sesanje.
Ne uporabljajte krtače za globinsko čiščenje, ker lahko poškodujete preprogo.
Očistite madeže s krpo in malo vode.
Obsession
Obsession je hčerinsko podjetje družinskega podjetja Lalee, ustanovljenega leta 1986. Danes ga vodijo bratje Shikib, Jawid in Walid Lalee iz druge generacije. Uspešni modeli preprog in izkušeno oko za kolekcijo pomenijo, da je skupina podjetij ena največjih v tej panogi v Evropi. Dinamičen nadaljnji razvoj klasičnega afganistanskega blaga do današnjega individualnega sloga je osnova za uspešen poslovni razvoj obeh podjetij. Podpis dolgoletne tradicije in nenehnega nadaljnjega razvoja je viden v vsakem našem unikatnem artiklu. Brata Lalee sta podedovala navdušenje nad zapleteno izdelavo preprog. Kako se preproge vozlajo, popravljajo, perejo in trgujejo, je bilo vedno del lastne identifikacije, izvora in zgodovine družine. Danes se industrija preprog premika bolj, ko je odvisna od vezi med tradicijo in inovativnostjo – zavedajoč se starodavne obrti, se soočajo z nalogo, da izpolnijo zahteve sodobnega življenjskega sloga, katerega zagotovo posedujejo. Ta izziv je postal naša strast!

V skladu z novo uredbo EU o varstvu osebnih podatkov (GDPR), o zasebnosti podatkov, se strinjate z uporabo piškotkov za naslednje namene: pravilno delovanje platforme Vivre, merjenje uporabe platforme Vivre, napredne funkcije, kot so priporočeni izdelki in druge vrste funkcij, ki vam bodo omogočile, da vam pokažejo najbolj primerne ponudbe prek različnih tržnih kanalov.