Odeja Guy Laroche Home Bordeaux 160x220 cm

SKU: 2022634
  • Hitra dostava
  • 3 preostali izdelki
Dostava:
  • Hitra dostava za 1 kosov.
  • Čas dostave: med 07 December - 13 December
Prednosti:
  • 0.87 Vivre kreditne točke i
  • Brezplačno vračilo v roku 14 dni
8799 94.5 RRP ?
  • Uporabite kodo VIV35SI v košarici in izkoristite 35% dodatni popust na ta izdelek!
Specifikacije
Title
Value
Velikost:
160x220 cm (dolžina 220 cm/širina 160 cm/višina 3 cm)
Teža:
2.0 Kg
Material:
100% poliester
Gostota tkanine: 320 g/m²
Barva:
bordo
Dokumenti
Zagotovljena kakovost
Zagotavljamo vam, da je ta izdelek pristen ter da je podjetje Vivre pooblaščeno za prodajo tega izdelka
Ta izdelek lahko brezplačno vrnete v 14 dneh od prevzema
Navodila
Pralno pri (°C): 30
Uporaba belil: ne
Sušenje v sušilnem stroju: ne
Profesionalno čiščenje: ne
Krčenje tkanine: ne
Guy Laroche
Guy Laroche, rojen leta 1923 v Franciji, je bil francoski modni oblikovalec in ustanovitelj istoimenskega podjetja. Po krajšem bivanju v ZDA, da bi preiskal nove proizvodne metode konfekcije, je v Parizu ustanovil atelje visoke mode. V svoji prvi kolekciji, ki je bila pozitivno sprejeta, je predstavil živahne barve in bil znan po svojem spretnem šivanju in krojenju ter pridobil popularnost zlasti pri mlajših ženskah. Pri Larocheju je delalo več znanih oblikovalcev, kot so Azzedine Alaia, Valentino in Issey Miyake. Umrl je leta 1989 v starosti 66 let. Hiša Guya Larocheja ima zdaj butike in licence po vsem svetu, ki ponujajo svoj slog in estetski ideal s široko paleto izdelkov, kot so moška in ženska oblačila, spodnje perilo in drugi dodatki, parfumi, pohištvo in zbirke za dom. Vamvax Greece je uradni dajalec licence in distributer za domače zbirke Guy Laroche, vključno s preprogami, spalničnim, kopalniškim in namiznim perilom ter prevlekami za dnevno sobo, zbirkami za otroke in dojenčke, okenskimi zavesami in profesionalnimi izdelki.

V skladu z novo uredbo EU o varstvu osebnih podatkov (GDPR), o zasebnosti podatkov, se strinjate z uporabo piškotkov za naslednje namene: pravilno delovanje platforme Vivre, merjenje uporabe platforme Vivre, napredne funkcije, kot so priporočeni izdelki in druge vrste funkcij, ki vam bodo omogočile, da vam pokažejo najbolj primerne ponudbe prek različnih tržnih kanalov.