Zložljiva shranjevalna košara za igrače Ultimate Spiderman
SKU: 776954- Blagovna znamka: Spider-Man by Marvel
- Prodaja in dostavlja: VIVRE DECO
- Hitra dostava
- 2 preostali izdelki
Dostava:
- Hitra dostava za 2 kosa.
- Čas dostave: med 05 Julij - 11 Julij
Prednosti:
- 0.11 Vivre kreditne točke i
- Brezplačna dostava po vsej državi za naročila, plačana vnaprej nad 100EUR.
11
99 €
18
94 € RRP ?
Opis
Košara je odlična za pospraviti otroško sobo.
Enostavno se zloži, ko je prazna.
Enostavno se zloži, ko je prazna.
Specifikacije
Title | Value |
---|---|
Dimenzije: | dolžina 36 cm/širina 36 cm/višina 58 cm |
Teža: | 0,600 Kg |
Material: | poliester, okvir: aluminij |
Dokumenti
Zagotovljena kakovost
Zagotavljamo vam, da je ta izdelek pristen ter da je podjetje Vivre pooblaščeno za prodajo tega izdelka
Spider-Man by Marvel
Marvel je eno od najprivlačnejših podjetij na svetu, zgrajeno na preizkušeni knjižnici več kot 8.000 likov, prikazanih v več kot petinsedemdesetih letih. Marvel uporablja svoje franšize v industriji zabave. Spider-Man je izmišljen super heroj, ki se pojavlja v ameriških stripih, ki jih izdaja Marvel Comics. Lik sta ustvarila pisatelj-urednik Stan Lee in pisatelj-umetnik Steve Ditko in se je prvič pojavil v stripu Amazing Fantasy # 15 (avgust 1962) v Silver Age of Comic Books. Ta lik je zasnovan kot sirota v Marvelovem vesolju z imenom Peter Parker, katerega sta vzgajala njegova teta May in stric Ben v New Yorku, potem ko sta njegova starša Richard in Mary Parker umrla v letalski nesreči. Lee in Ditko sta ga predstavila, da se mora spopadati z običajnimi težavami v adolescenci in finančnimi vprašanji. Njegova zgodba prikazuje, da ga ugrizne radioaktivni pajek in s tem pridobi sposobnosti, povezane s pajkom, kot je sposobnost pritrjevanja na večino površin; streljanje pajkove mreže z uporabo zapestja in hitro reagiranje na nevarnost s svojim "pajkovskim občutkom", ki mu omogoča, da se bori proti svojim številnim sovražnikom. Spider-Man se je pojavil v stripih, risankah, filmih, videoigrah, barvnih knjigah, romanih, zapisih in otroških knjigah, nedavno pa se je razširil tudi na področju oblačil in gospodinjstva.