Nočna svetilka Spiderman
SKU: 806873- Blagovna znamka: Spider-Man by Marvel
- Prodaja in dostavlja: VIVRE DECO
- Hitra dostava
28
41 €
28
75 € RRP ?
Prodano
Opis
Oči so opremljene z lučko, ki se vklopi s pritiskom na trebuh.
Samodejno se izklopi po 10 minutah.
Pritrditveni sistem s priseski, zato jo je mogoče zlahka pritrditi na različne površine.
Deluje s 3 AAA baterijami, priložene.
Samodejno se izklopi po 10 minutah.
Pritrditveni sistem s priseski, zato jo je mogoče zlahka pritrditi na različne površine.
Deluje s 3 AAA baterijami, priložene.
Specifikacije
Dimenzije: | dolžina 25 cm/širina 10 cm/višina 30 cm |
Priporočeno: | Več kot {age} let |
Teža: | 0,300 Kg |
Material: | PVC (polivinilklorid), ABS plastika, poliester, najlonsko polnjenje |
Izdelki iste blagovne znamke
Izdelki istega prodajalca
Spider-Man by Marvel
Marvel je eno od najprivlačnejših podjetij na svetu, zgrajeno na preizkušeni knjižnici več kot 8.000 likov, prikazanih v več kot petinsedemdesetih letih. Marvel uporablja svoje franšize v industriji zabave. Spider-Man je izmišljen super heroj, ki se pojavlja v ameriških stripih, ki jih izdaja Marvel Comics. Lik sta ustvarila pisatelj-urednik Stan Lee in pisatelj-umetnik Steve Ditko in se je prvič pojavil v stripu Amazing Fantasy # 15 (avgust 1962) v Silver Age of Comic Books. Ta lik je zasnovan kot sirota v Marvelovem vesolju z imenom Peter Parker, katerega sta vzgajala njegova teta May in stric Ben v New Yorku, potem ko sta njegova starša Richard in Mary Parker umrla v letalski nesreči. Lee in Ditko sta ga predstavila, da se mora spopadati z običajnimi težavami v adolescenci in finančnimi vprašanji. Njegova zgodba prikazuje, da ga ugrizne radioaktivni pajek in s tem pridobi sposobnosti, povezane s pajkom, kot je sposobnost pritrjevanja na večino površin; streljanje pajkove mreže z uporabo zapestja in hitro reagiranje na nevarnost s svojim "pajkovskim občutkom", ki mu omogoča, da se bori proti svojim številnim sovražnikom. Spider-Man se je pojavil v stripih, risankah, filmih, videoigrah, barvnih knjigah, romanih, zapisih in otroških knjigah, nedavno pa se je razširil tudi na področju oblačil in gospodinjstva.