Barva
modra
pisana
  • 2 preostali izdelki
Dostava:
  • Čas dostave: med 07 September - 19 September
Prednosti:
  • 2.42 Vivre kreditne točke i
  • Brezplačna dostava po vsej državi za naročila, plačana vnaprej nad 100EUR.
80 99 115 22 RRP ?
Opis
Slika je simbolična, prodajni izdelek je posteljno pregrinjalo.
Specifikacije
Title
Value
Velikost:
230x250 cm (dolžina 250 cm/širina 230 cm)
Teža:
1.8 Kg
Material:
100% saten bombaž, gostota 200 TC
Barva:
pisana
Mnenja
5.00
1 Mnenja
5 Zvezde (1)
4 Zvezde (0)
3 Zvezde (0)
2 Zvezde (0)
1 Zvezda (0)
Dokumenti
Pralno pri največ 30°C.
Ne uporabljati belil.
Ne sušiti v sušilnem stroju.
Guy Laroche
Guy Laroche, rojen leta 1923 v Franciji, je bil francoski modni oblikovalec in ustanovitelj istoimenskega podjetja. Po krajšem bivanju v ZDA, da bi preiskal nove proizvodne metode konfekcije, je v Parizu ustanovil atelje visoke mode. V svoji prvi kolekciji, ki je bila pozitivno sprejeta, je predstavil živahne barve in bil znan po svojem spretnem šivanju in krojenju ter pridobil popularnost zlasti pri mlajših ženskah. Pri Larocheju je delalo več znanih oblikovalcev, kot so Azzedine Alaia, Valentino in Issey Miyake. Umrl je leta 1989 v starosti 66 let. Hiša Guya Larocheja ima zdaj butike in licence po vsem svetu, ki ponujajo svoj slog in estetski ideal s široko paleto izdelkov, kot so moška in ženska oblačila, spodnje perilo in drugi dodatki, parfumi, pohištvo in zbirke za dom. Vamvax Greece je uradni dajalec licence in distributer za domače zbirke Guy Laroche, vključno s preprogami, spalničnim, kopalniškim in namiznim perilom ter prevlekami za dnevno sobo, zbirkami za otroke in dojenčke, okenskimi zavesami in profesionalnimi izdelki.

V skladu z novo uredbo EU o varstvu osebnih podatkov (GDPR), o zasebnosti podatkov, se strinjate z uporabo piškotkov za naslednje namene: pravilno delovanje platforme Vivre, merjenje uporabe platforme Vivre, napredne funkcije, kot so priporočeni izdelki in druge vrste funkcij, ki vam bodo omogočile, da vam pokažejo najbolj primerne ponudbe prek različnih tržnih kanalov.