Prevleka za vzglavnik Pure Oxford Petroleum 50x50 cm

SKU: 934987
  • Hitra dostava
6 99 15 24 RRP ?
Prodano
  • Ta izdelek je deležen brezplačne dostave
Opis
Prevleka se zapira kot pisemska ovojnica.
Rob prevleke je 5 cm.
Slika je simbolična, izdelek je 1 prevleka za vzglavnik s prikazanimi merami.
Specifikacije
Velikost: 50x50 cm (dolžina 50 cm/širina 50 cm)
Teža: 0,100 Kg
Material: 100% perkal bombaž, gostota 210 TC
Barva: petrol modra
Izdelki iste blagovne znamke
Izdelki istega prodajalca
Dokumenti
Pralno v pralnem stroju pri največ 40°C.
Likati pri največ 150°C.
V sušilnem stroju sušiti pri nizki temperaturi.
Ne uporabljati belil.
Ne kemično čistiti.
Guy Laroche
Guy Laroche, rojen leta 1923 v Franciji, je bil francoski modni oblikovalec in ustanovitelj istoimenskega podjetja. Po krajšem bivanju v ZDA, da bi preiskal nove proizvodne metode konfekcije, je v Parizu ustanovil atelje visoke mode. V svoji prvi kolekciji, ki je bila pozitivno sprejeta, je predstavil živahne barve in bil znan po svojem spretnem šivanju in krojenju ter pridobil popularnost zlasti pri mlajših ženskah. Pri Larocheju je delalo več znanih oblikovalcev, kot so Azzedine Alaia, Valentino in Issey Miyake. Umrl je leta 1989 v starosti 66 let. Hiša Guya Larocheja ima zdaj butike in licence po vsem svetu, ki ponujajo svoj slog in estetski ideal s široko paleto izdelkov, kot so moška in ženska oblačila, spodnje perilo in drugi dodatki, parfumi, pohištvo in zbirke za dom. Vamvax Greece je uradni dajalec licence in distributer za domače zbirke Guy Laroche, vključno s preprogami, spalničnim, kopalniškim in namiznim perilom ter prevlekami za dnevno sobo, zbirkami za otroke in dojenčke, okenskimi zavesami in profesionalnimi izdelki.

V skladu z novo uredbo EU o varstvu osebnih podatkov (GDPR), o zasebnosti podatkov, se strinjate z uporabo piškotkov za naslednje namene: pravilno delovanje platforme , merjenje uporabe platforme , napredne funkcije, kot so priporočeni izdelki in druge vrste funkcij, ki vam bodo omogočile, da vam pokažejo najbolj primerne ponudbe prek različnih tržnih kanalov.